perjantai 1. heinäkuuta 2011

Kuvia

No, olen tässä kesällä ollut kaverillani nii näytän tässä nyt vaikka niitä kuvia. :)
(Emily on tässä kertoja.)



Heh,  kaveri kuva♥



       Aya :)



                                                                  Minä, Ann ja Roman


Aya


Roman ja Ann:)
Mitähän ne, mahtaa tuossa kuvassa ajatella?



Ayalla on, kaksi villakoiraa. :)
Tuossa on kylla vaan toinen...



Istuskeltiin siellä, semmosella pihapöydöllä.




*Haaveilee*


No, siinä näkyy nyt se Ayan toinenkin villakoira :)
(Ei näy kyllä muuta kun sen takapuoli...)



BFF♥



Joo, mä vähä pelleilin...


*Istuskelua*



Nyt siinä, näkyy sen etupuolikin :)
(Toi on, mun lempi kuva Ayasta)


Sitten, siirryttiin keinuun :)


Ääk, hattu lens maahan :O


Tukka, räjähtänyt niin kuin aina :(



Meinasin tippuu, tos kuvas...


Aya, loikoilee :)

Seuraava kuva, on aika pelottava...


...Sillä olen vaakatasossa, jalat pienissä reijissä keinun tolpassa!




Sitten, kävästiin hiekkalaatikossa...


...Jonka jälkeen, liukumäen portaissa...


...Josta, liukumäen huipulle :)


Aya, aikoi laskea liukumäestä



Lisää, istuskelua



Aya, ja koira♥


Hui, kun kiipeily oli pelottavaa :O



No, nyt se kiipeily alkoi sujua :)


Iik, vastapäisessä puussa on ötökkä!


Oltiin myös, mattotelineessä :)



Ihanan tuoksuinen kukkanen♥


Mitähän, jos...♥


                                                                          Unelmointia


Kukkanen, Ayalle :)


Aya ja kukkanen♥




No, siinä oli niitä kuvia huomenna tai joku toinen päivä tulee jatko osa näihin kuviin.
Sen jälkeen, on luvassa kuvatarina :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti