lauantai 18. helmikuuta 2012

Kuvia, kuvia, kuvia...

Joo, no otsikko on vähä tönkkö, mut en oo niiden keksimises oikein koskaan onnistunu (y)...

Ja ennen kuvia, tein Melanielle pienen luonne muokkauksen, sillä kun avasin sen,
niin sille ensin suunnittelemani luonne ei sopinut nii tuossa on muokattu luonne :

Melanie on älykäs, ja huumoristinen tyttö.
Vieraiden nukkejen
seurassa
 hän on ujo,mutta muuten aika rohkea.
Hän on myös aika herkkä, ystävällinen ja mukava.


Ja nyt kuviin :) !
Ensin 7. päivän kuvat

ENJOY!










Joo, aika random :D















Täysikuu :)

sitte 8. päivän mollispaketti kuvat



Obbari Bonitalle♥


Lisää lisä-käsiä :)


Ja ihanat kenkulit♥


Jajajaja sitte random kuvii Mellyn paketin kanssa :



B : *Huomaa Melanien paketin nukkejen kodista*

Epätarkka kuva, tiedän :(

B : Kukas se tuolla paketissa on? Täytyyki mennä kattoo >8)


B : *Hppää alas sotkuiselta hyllyltä*


B : *Laskeutuu onnistuneesti maahan*

B : Jaahas, terppa terve, kukas sä oot?
Mä oon Bonita sano vaa Bonskuks.

B : Mä voiskin kertoo sulle pari juttuu niiku tän :
Ja sit se oli sillee,plaapalaa,ja mä oli sillee omg,ja sitte plaapalaa...

2 TUNNIN KULUTTUA

B : Ja sitte... plaalalalaplpalala.... *nojaa pakettiin vaiston varaisesti*

B : Ja sitte.. ÖH? *onnistuu kaatamaan paketin*

B : *Lähtee pois, niin kuin mitään ei olisi tapahtunut*

M :  >:(

ja loppuun vielä kuva Mellystä :




Nyt näkemiin :)

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Noi kenkulit <3

    Nii ja oon Jenna, luokaltas, ja täs se mun blogi nii voit liittyy :3 :

    www.whereyouarelollipop.blogspot.com

    VastaaPoista