lauantai 4. helmikuuta 2012

Iiiihh♥♥♥

Meinaan pakahtua tänne ilosta.♥

Mulla on kohta synttärit, ( Tai no, 2 kuukauden pääst :D )
jaja mä saan synttärilahjaks pullip Chloin, jonka mä oon halunnu siitä lähtien ku
sain kuulla mikä pullip on. ♥
(Paitsi olin silloin saamassa Emilyä, kun se vielä oli myynissä...)
Mutta onnistuin ebaysta sen löytämään, ja koska se on sold out,
niin loppuun myydyn nuken hinta ei ole mikään pieni,
niin en kyllä saa lahjaksi mitään muuta,
mutta se ei haittaa, sillä rrrraakastan pullip Chloita,
ja se vielä tilattiin tänään ♥ aawws ♥ .


Kuva ihanuudesta :





Vähän tietoja tulevasta neidistä ♥ :

Nimi : Melanie Serafiina Chloi Mineshsik
Kotimaa : Ranska
Ikä : 19 vuotta
Luonne : Melanie on; Huumorintajuinen, itsepäinen ja älykäs neiti.
Hän on yleensä aikamoinen diiva, mutta jotkut asiat saa Melanienkin sydämmen
heltymään. Hän rakastaa muotia ja kaikkea söpöä.
Oikeassa tilanteessa Melanie osaa olla avulias ja kohtelias,
varsinkin ystäviensä ja sukulaisten seurassa.
Tausta : Ei vielä kerrota >:)
Muuta : Sitäkään ei vielä kerrota >:))


2 kommenttia: