maanantai 15. elokuuta 2011

Today is a rainy day

Terveppä terve, hyvät lukiat :)

Ja saanen pyytää anteekksi, että en ole pitkään aikaan postaillut...
No, tässä juuri pari minuttia sitten tein pienen ja aika huonon
Kuvatarinan.

Ja, koska yleensä niiden laitossa on kestänyt aika kaun tai en ole olenkaan laittanut joten laitan sen nyt.

Selitykset :

E : Emily
M : Minä
Puhua normaalisti
Kuiska/mumista
>Ajatella<
HUUTAA
*Tehdä jotain*



M : Terve Emily, mitäs puuhailet?
E : En mitään, varmaan huomaat?



M : Muuten eikös tuossa valu veri päähän?
E : Valuu tai ei, MUTTA VOISITKO KEKSIÄ MINULLE JOTAIN TEKEMISTÄ!
M : Joo, joo älä nyt sentään kuitenkaan huuda...



M : Voisit vaikka mennä ulos?
E : No en todellakaan, siel sataa! Hei, haloo!
M : Ei sitten, ei sitten, mutta voisitko edes nousta istumaan?
E : No joo, joo  >Ärsyttävä määräiliä...<



E : Odotas, tässä menee hetki... *Alkaa kiivetä ylöspäin*


E : >Sitten kun mä saan kädet tosta, niin mä voin mennä tähän näin...<





E : >...Ja sitten, kun mä laitan tän toisenkin jalan näin...<



E :  >...Niin mä pääsen tähän istumaan näin...<



E : No, jätti voitko nyt keksiä minulle tekemistä ennen kuin tipahdan tästä!
M : Hmm... Voisit vaikkapa leipoa.



E : Ai, leipoa vai? Sehän on hyvä idea, mutta saat ensin nostaaminut alas täältä...



*Emily hypähtää kädelle*



M : No, niin Emily olemme maassa, voit jo avata silmäsi!
E : Ai, maassa vai?


M : Tai, no oikeastaan pöydälläni...
E : No ei se haittaa, mutta minä odotan tässä sillä välin kun sinä haet leipomis tarvikkeet :)
M : >Miksi, AINA minä haen?<

Loppu

No, se oli siinä mutta ajattelin ilmoittaa että minulla oli 11.08 nimpparit ja sain lahjaksi Emilylle obitsun ja peruukin. En kyllä kerro minkä peruukin hankin, joten se jääköön teille mysteeriksi siihen asti kunnes se tulee...

... Mutta nyt, see you!

Ja tähän loppuun vielä extra kuva :




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti