keskiviikko 24. elokuuta 2011

Yökylä ja KT : Bungee jumping

Moi, ja olin tos viime viikon perjantaina mun kamul yökyläs nii otettiin kuvia Emilystä ja Ayasta, tai siis Bellasta.(On vaikee oppii muistaa sitä sen nykyst nimee...) Ja kamuni kamera oli rikki ja se saa uuden vast syyskuus ku sil on synttärit, eli sit ku pistän tänne noit kuvii nii niiden joudenki kuvien alla on *Kamuni otti tän* nii ne kuvat on mun kamun ottamii.

Sit tein tos eilen kuvatarinan, ku Emily tekee benji hypyn mut pistän sen näiden kuvien jälkeen.




Tossa Bellan huone yökylä kunnos.



Emilyn uusi kilpikonna, jonka nimi on Holiday.
Se on myös pelastettu, muttta siitä luvassa kuvatarina myöhemmin.
(Toi näyttää tos kuvas pienelt mut se on oikeesti aika isoki...)


Emily taitaa kohta kohta kompastua Holidayssiin :)
(Emilyl on tos bile-asu päällä, ja toi mekko on lainassa Bellalta.)



Tässä Bella lohduttaa Emilyä, vaikka me ei ees tiedätä miks itkee mut tykkään täst kuvast kuitenki :D
(Bellalla on Emilyn mekko lainassa)

*Kamuni otti tän*


*Ja tän*


*Sil aikaa ku olin vessas*


*Joten tämä, ja kolme äskeistä on kamuni asettelevia ja ottavia kuvia.*


Sitten menimme nukkejen kanssa "kylpyammeeseen" jona toimi kaverini aika pieni lavuaari.
(Sori ku nuket on alasti, mut ei veteen voinu ottaa vaatteita tai ne olis menny vähä huonoks.)



Bella tuli mukaan.



Mun meikkipussi näkyy tuol :)


Emily kuivattelee.



Nyt varmaan huomaatte että Emilyn yks lempi eläimist on apina :)



Bella♥


Emilyl on tosi söpösti noi kädet♥


Emily vaihtanut asentoa, Bella liittynyt seuraan.


*Kaverini ottama ja hän on myös pistänyt asennon*


*Kaverini ottama ja hän on myös pistänyt asennon*


Tuiotus kilpailu, kumpikohan voittaa? :D



*Kaverini ottama ja hän on myös pistänyt asennon*


*Kaverini ottama ja hän on myös pistänyt asennon*



Söpö Emily♥


Kuin kaksi marjaa :)


Bella lukee...


...Niin keskittyneesti ettei huomaa vierässä olevaa Emilya :D



Sori ku toi apina pehmo on melkeen joka kuvas...

Sori nyt oon tosi pahoillani mut mun on pakko mennä mä lupaan sit jatkaa heti kun mä ehin...

Moikka!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti